JAG, EN YNKLIG

Nyvaken Jessica kommer till mig med ett glas

JESSICA: Sapt
JAG: Vill du ha saft älskling ?
JESSICA: Sapt ynklig
JAG: Hahaha jag ska fixa saft
JESSICA: Mamma min ynklig

Så har man blivit gammal o ynklig över natten..
Becka

Haha! Inte lätt att bli gammal och ynklig. :p



Då har ni varit tillsamman ett bra tag ju!

Jag och sambon har bara varit tillsammans sen dec -08, förlovade oss nu på nyårsafton.



Vad har du för planer för dagen?

Veronica

Haha, ajdå! Barn är så söta :P



SV: Väldigt härligt! Borde göras oftare.

attis

Gomorron i stugan. Det var så lite så. Hoppas ni fick en bra dag. Jasså du har blivit gammal och ynklig över en natt. Vi får hoppas att dagen tar bort det då fniss Ha det gott.

Kramen

Linda - ndaiL

Gomorron!



ALlt bra idag? :)

Gun

Hahaha, vad gulligt.

Thakock

haha, naww! =P

Josefine- mamma till Olivia

haha men så söt lilla Jessica är :)