JAG SKA BLI RIK

Det går ju så där o bli rik med bloggandet måste jag erkänna så nu har jag tagit saker i egna händer o köpt en bok som ska lära mig hur jag ska bli förmögen.. Dock är jag nu 69 kr fattigare. Men vad gör det när första aktsie miljonerna börjar rulla in snarast....



Gabriella

tack :)

Gabriella

aa :D

Malle - Hockeyfru

oh se där ja, säg till när du blir miljonär så ska ja köpa den boken ja med;)

Neli

Vilken mysig blogg :)

Thakock

Jag vill me bli miljonär!



sv: Hehe okej! =P

Sara - Alicias mamma & gravid

Tack så mycket! Hoppas jag med :)

susy

jaa skitsnygga, vad mysig med söndags bak, bullar ser goda ut!

Sarah

wow inte illa, några bra tips och ge eller? är den bra?



kram//SCVA

emma, ung mamma åt julia [foto]

ja faktiskt! :) du får hålla utkik då!

alexandra

tack:D

Britt

Jag är rädd att den enda som blir rik är han som skrev boken ;D

Frida

Let me know om boken fungerar vännen :)