JUDISK KÖTT

Det här är säkert inte alls politiskt korrekt precis som neger bollar ska heta något annat, men min mamma har alltid kallat det för JUDISK KÖTT så det får heta så. Ni kan döpa om det till vad ni vill...


LÄGG BENFRI FLÄSKKOTLETT I EN UGNSFORM




LÄGG PÅ SVARTPEPPAR O SALT.
SKIVA LÖKEN



DELA PÅ LÖKEN O LÄGG DET PÅ KÖTTET



LÄGG PÅ MAJONÄS



OCH RIVEN OST



SEN STÄLL IN KÖTTET I UGNEN.
NÄR DET ÄR FÄRDIGT  ÄR DET BARA O ÄTA.



Två recept inom en vecka.. Mat Tina varning här.
MAT
janine

Såg riktigt smaskigt ut!!

Lillasyzter

ser gott ut!!

Anonym

haha jaa! :P hoppas du haft en nice dag! kramar

EN MASJÄVEL

tjo :D



how you doing sweet?



KRAM

Sara - Alicias mamma

Vad gott det såg ut, förutom löken :P

Janne

Det där såg riktigt riktigt gott ut, och nyttigt med enligt LCHF om man plockar bort potatisen. Tack för tipset!

till Janne

sv.Det är jätte gott. jag låvar. Ska du gå ner i vikt ?

till Janne

sv. och förresten vad då virrpanna ? jag ?

Janne

Jag håller på att gå ner i vikt och har gjort det i 3 månader. Har gått ner 15 kilo under den tiden samtidigt som jag ätit en massa god fet mat. :)



Ja! ;D

Britt

Ser otroligt gott ut. Jag har en majonäsgen jag ärvt efter pappa...så alla recept med majonäs är uppskattade.

Josefine- mamma till Olivia

Såg riktigt mumsigt ut! :)

Thakock

Åhh, hur kan jag missat detta!! Ska absolut testa det! =D