MANNEN OCH JAG- KAMASUTRA

Mannen och jag i BOKIA idag. ..

JAG: Titta här har du en ny bok om KAMASUTRA
MANNEN: Jag ska inte laga mat.
JAG: Va ?
MANNEN: Det räcker nu med kokböcker. Du har ju massor
JAG: Älskling, det hät är inte en kokbok.
MANNEN: Nej säg inte att det än en sån där barnauppfostrings bok igen ?
JAG: Nej då. det är en bilbok och du måste läsa hela annars kommer du inte veta hur man sätter ihop  just denna modell.
Pernilla

Hahaha =)

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Haha dom har koll dom ;)

Erika

sv: Vad härligt :)

K

haha ja! Det är ju det! =D INte säker på att mina lärare håller med dock! =P



blev det någon kamasutra-bok =P

ardiana

hahahahha den var bra, ibland undrar man hur mycket koll de egentligen har.

Carolina

TACK så mycket ♥

Hanna

tack :) ,´hur har din dag varit ?

Veronica

Haha, underbart! Blev det någon bok då? :P



Sv: Ja, hicka är verkligen a pain in the... well.. not ass but yeah..

Emma

ja, det snöar här också. Ska komma 45 cm till.

Jenny

haha ah det e det :D

Bitterfittan

har ni haft en bra kväll? (:

Lexi

Sv: Ja, visst är det :-)



Haha, smart ^^

Ama de casa

Hahaha! Fullständig koll :-)

Britt

Hahaha men Kamasutra är väl inte för oss stela, pryda, blyga nordbor...

Ellis

HAHAHA word