KATASTROF 1, 2 OCH 3

Jag hade bestämt mig att i dag ska jag ta det lugnt. Inga katastrofer som i går, men som vanligt blir det inte som man har tänkt sig..

KATASTROF 1  PULKA
___________________________

VÄLKOMMEN TILL KOMMUNENS SNÖTIPP KLOCKAN 6:50



UNDER 3 METERS SNÖ SKA FINNAS EN RÖD O EN BLÅ PULKA. EFTER 10 MINUTERS FUNDERING SÄTTS ARBETET I GÅNG...





EFTER MAN HAR GRÄVT I CA 30 MINUTER, RAMLAT EN EX ANTAL GÅNGER SYNS DET NÅGOT RÖTT..



EXTER YTTERLIGGARE 10 MINUTER HAR MAN RÄDDAT UNDERVERKET FRÅN ALL DENNA SNÖ..



OCH EFTER YTTERLIGGARE 10 MINUTER HAR RÖDA PULKAN FÅTT ÄVEN EN KOMPIS OCH CARMEN LY KAN ÅKA TILL KVARNTOPSHÖGEN MED SKOLAN...
RESULTAT: JAG ÄR BLÖT, KALL OCH FÅTT ONT I RYGGEN..



KATASTROF 2 OBOY
______________________

EN TREVLIG ÖVERRASKNING I BESTICKLÅDAN
UNDRAR VEM FÅR STADA DEN ?



KATASTROF 3 MANNEN ÄR HEMMA FRÅN JOBBET
______________________

HUR SKA JAG ÖVERLEVA DETTA ?

Thakock

Kan ni inte ringa kommun o säga till dom att tippa snön någon annanstans? Typ på kommun huset?

Thakock

Kan ni inte ringa kommun o säga till dom att tippa snön någon annanstans? Typ på kommun huset?

Malin

Bra start på morgonen,,, hoppas resten av dagen blir bättre =)

Pernilla

Tack =)



Ojj vilka katastofer ni vatt med om, hehe!!

Josefine- mamma till Olivia

usch, vid den tiden ligger man i sin säng under ett varmt täcke och sover.. brrr vad kallt. Men fram kom pulkan tillslut :)