KORKADE JAG

Jag får veta att min farmor är död och vad är det första jag tänker? Hur kan  de få in henne i kistan ? Hur korkad kan man va ? Tydligen finns det ingen gräns för min dummhet ...
Sabina

Nej verkligen inte :) men det är bättre nu som tur är.

sarah

sv: ja :) hihi

Sandra

Man tänker inte helt 100 när man får såna besked =/



svar: ja chips är GODARE men jag skulle ju ha lite karaktär idag :P

Girly

Ja den var jätte god.



Man reagerar ju konstigt när man blir chockad.

När min kille lämnade mig efter sju år, åkte jag till min mamma och grät.

Detta var mitt i sommaren juni, och min enda tanke var vad ska jag nu göra på nyårsafton.

Kram Girly

Smultron Mamman

SV: Tackar så mycket =)

Pernilla

Beklagar....min Farmor gick bort för någon vecka sedan. Så trist när sådant händer.



Har ingen anning om vad väggen kostar men den kostar nog en del...

Mia

Hehe okej :) Det är rätt roligt faktiskt, men hellre har jag katt ;)

Amy

När man får ett sådant besked är det inte lätt att hålla hjärnan i kontroll. Jag känner en person som brukar börja skratta när hon får dåliga nyheter, det går självklart över till sorg eller tårar sedan men det jag menar är att vid ett så jobbigt besked blir det lite mycket för hjärnan ibland och den gör ju allt för att skydda oss.



Svar: Tack ska du ha! :)