KYLSKÅPSTÄDNING

Håller på o städa ur kylskåpen i dag. Ja borde ha låtit bli.
 Har några stillsamma funderingar till min familj dock.

CARMEN LY HAR LÄMNAT DENNA BURK I KYLSKÅPET. VARFÖR DÅ ? SKA HON ÄTA BURKEN ? DET FINNS JU INGENTING KVAR.. HAR HON TÄNKT O SLICKA DEN ? HUR  SKA HON FÅ  IN TUNGAN SÅ LÅNGT ?



MANNEN HAR SPARAT DENNA GODBIT ETT TAG NU. HAN TROR VIST ATT DET ÄR KRIG PÅ VÄG TILL SVERIGE. BÄTTRE EN MÖGLIG MACKA ÄN INGEN MACKA ALLS..
JAG TROR JAG SERVERAR DEN TILL MIDDAG I DAG



Och skulle ni veta vad jag hittade i fruktlådan. Jisses ....
Daniel

Går alltid att slicka vetja!!!

Hanna

Hej :D kan du snälla kolla på min blogg och säga om du tycker jag ska vara brunett eller blondin? :D

yasmine modell fru och mamma

tack..

när man kylskåps städar kan man hitta allt konstigt hehe kram

a

hehe okej . xD

D O L L Y

tack så mkt :)

Deniesé

sv: Tack så mycket ! :)



Jodå, de går bra. men vi skulle vilja nå ut till ännu fler. haha det är lite svårt . men det går sakta men säkert .

Mia

Yes, dagen var full med lektioner.. ;p Men nu har jag ledigt hela kvällen, skönt! :)

aw - gotlandstöis ツ

tack:D

Veronica

Ja, sånt där blir man förundrad över!



SV: Nej, inte alls!

Gun

Men det var väl bra att ha middan räddad? Mannen blir nog jätteglad.