LINGONSYLT

Vi äter raggmunk

CARMEN LY: Det här var inte gott
JAG: Neheh. Ät inte då.
CARMEN LY: Men det skulle vara jätte gott med lingonsylt.
JAG: Ta lite lingonsylt då.
CARMEN LY: Jag tycker inte om lingonsylt.
Amy

Haha, jobbigt läge.



Svar: Tack! :)

Jag skrattar varje gång jag ser den, tycker den är suverän!

Qb

gör dudå?

Jennie

hahahaha :) söt hon e

Annika

Hahaha så Underbart!

Trees

Hahah dem är för roliga!

daaniela

- okej :)

Girly

Tyvärr har jag nog ännu ondare i hakan i dag:(



Men men ska på tjejmiddag i kväl,l så det muntrar upp mig lite.



Vilken sötis, men jag gillar inte lingonsylt;P

Kramar Girly

thakock

haha det var ju illa! =P

Roshanna

Hahahha xD

andreakarolina

hahaha ja det är inte lätt!

Det är bara att njuta så länge det varar!

Kramar

Ellis

Hahahahaha!!!