MANLIGA KÖNSHORMONER ?

Lilla Jessica är mera lik sin pappa än man kan ana. Varje gång vi kommer in i en klädbutik blir de båda plötsligt jätte trötta. Jessica somnar ofta i barnvagnen och vaknar inte förrän vi har lämnat dessa hemska klädbutikerna. Jag är säker att om vi nu hade en dubbelvagn hade mannen också krypt in i en av platserna och somnat. Men  eftersom vi inte har en dubbelvagn brukar han gå runt o klaga att packman (en monster som bor i kvinnokläder) attackerar honom och försöker o äta upp hans hjärna. Stackars mannen . Det är värre än jag trodde. Han går runt i en delirium och tror att han har en hjärna.



ps
Titta på kläder tro fan att man somnar det är roligare att titta på färg som torkar. Fruntimmer är hel tokiga
mannen
Mamma mina

Ha en skön måndag..

Thakock

Haha, du måste helt klart ta med dom till ullared. Mannen hade inte varit så tuff sen ;D Då lär han älska att gå i era affärer hemma.



sv: Stackare. Här snöar det jätte stora flingor och blåser isande kallt. Men vi har inte minus så tycker synd om dej!

Amy

Svar: Åh va roligt! Nu blev jag hur glad som helst!! Tack!

MyzaaN - Princess Pink

haha tyvärr funkade inte det heller :/

qb

tack :)

Thakock

sv: Okej, det är värre och vara förkyld med! Du får krypa ner under täcket med en kopp tee o sova bort dagen! ;P

Renee

Jag försöker undvika att ta med mig mannen, jag blir så stressad av att se hans ointresse.

Diana

Haha, stackars din man! Klart att de har en hjärna, det är bara det att den sitter längre ner och är betydligt mindre än hos oss kvinnor.

N e l l y

Jaa jag tror att det försvinner så småning om :)

Bitterfittan

haha man kan ju undra ;) har ni en bra måndag?

Britt

Det blir samma effekt på oss kvinnor när vi är tvungen att följa med och skruva i bilen i garaget....