MANNEN O JAG- MATEN

Jag har lagat JUDISK KÖTT till middag och mannen äter en portion efter en portion tills han inte kan andas längre.

MANNEN: Du är elak.
JAG: Vad har jag gjort ?
MANNEN:  Du har lagat för god mat så jag är tvungen o äta tills jag exploderar.
JAG: Faaalot. I morgon ska jag laga riktigt äcklig mat. Du kommer o få havregrynsgröt o pannkokar för de älskar du ju så mycket.
MANNEN: Nej, det var inte så jag menade.
JAG: För sent.Jag vill ju inte vara skyldig att du exploderar. Vi har ju nymålade väggar trots allt.
Renee

Tänk att dom aldrig är nöjda!

Sv: Liza är riktigt duktig på att göra nya designer på bloggen

roos

sv: haha ja jäklar.. jag överlevde!

Ellis

Hahaha wooooooooooord!

Ama de casa

Hahaha! Förstår att du inte vill riskera dom fina väggarna :-)



sv: Det är ett talesätt som grundar sig på att det är inte lätt att göra saker om man har tummen mitt i handen. Jag har tummen mitt i handen när det gäller bakning - är alltså värdelös på att baka :-)

Britt

Hahaha skulle se ut det att ha nyexploderad gubbe efter väggarna....klart han får äcklig mat hädanefter...eller han kanske kan äta ute på gården? ;D

Josefine- mamma till Olivia

hehe klart att man inte kan första väggarna :P