MANNEN O JAG- TEKANNA

Mannen o jag före frukost..

MANNEN: Men vad är det ?
JAG: Du är fortfarande i onåd.
MANNEN: Men jag fick ju förlåtelse.
JAG: Och du trodde att det skulle hjälpa ?
MANNEN: Vad ska jag göra mera då ?
JAG: Te kanna.
MANNEN: Ja, ja ska köpa den kastrullen till dig.
JAG: TE KANNA !!!!!!
MANNEN: Va , vill du ha en te kanna också ?
JAG: Men jag har ju bara pratat om en te kanna.
MANNEN: Men vad är det med en kastrul då ?
JAG: Det är bara du som pratar om en kastrull och det är bara du som ska få en kastrul i huvudet snart
MANNEN: Så jag är fortfarande i onåd ?
JAG: Vad tror du ?

__________________

Anki det går inte o komma in till din blogg.
Piluttalula

Det är roligt med karlar! hehe. Man kan säga en sak till dom säkert 1 miljon gånger.. Ändå blir det fel i slutändan!

"En kvinna stör sig på vad en man glömmer, en man på vad en kvinna kommer ihåg!!" =D

Gun

Låt honom fortsätta vara i onåd. Tänk vad bra, du kommer att få allt du pekar på!:)

Thakock

Haha, därför han e i onåd=P

Anki

Ja, nu fick vi reda på varför karln var i onåd



Kram

ABSSOLUTAARNELA

tack :D

Carolina [fotograf]

HAHA, utpressning :P



Kika gärna in på mitt fotografi ♥

Felicia

sv: jaha vad najs ;)

MyzaaN - Princess Pink

Ja visst är det, det är A & O

Girly

Hi hi, roliga diskussioner ni har.



Nej är inte min bebis, är min kompis!

Puss Girly

Ine Henriksen

:)

Ha en fin kväll!

annsan_s

De tycker jag du ska göra! Ha en fin kväll..Kram

Erika

Hehe, hoppas att du får din tekanna =)

Malin

Hihi..har du missat att jag sitter i rullstol ;)

Men visst är det alltid kul med besök...

Qb

tack!

Pernilla

Haha skojiga ni är =)



Haft en bra helg annars då?

Bitterfittan

hur har din helg varit sötnos? (:

Ellis

Män alltså, lyssnar med fel öra!