MANNEN OCH JAG-KURRANDE MAGE

Vi ligger i sängen. Jag bloggan medans mannen åker skidor.

JAG: Min mage kurrar.
MANNEN: Stackare. Är den hungrig ?
JAG: Ja. Den längtar efter bokrea.
MANNEN: Vad då, ska du äta böcker ?
JAG: Får jagåka till bokrea i så fall ?
MANNEN: Det finns ju massor av böcker i bokhyllan.
JAG: Men de är ju jätte gamla. De har redan gått ut. Du äter väl inte gammal mat.
MANNEN: Och hur kan böcker gå ut o bli gamla ?
JAG: De blir som du skrynkliga o luktar illa.
MANNEN: synd då att du inte kan hitta en ny man på bokrean
JAG: Kan kan man väl, men frågan är om man vill. Jag börjar tycka om dig faktiskt..
MANNEN: Jag får väl vara tacksam då
 

Sofie

åh vad kul med bokrea :)

AMANDAWAHLGREN

sweet dreams

Jennie

haha hoppas du får gå iväg på den ;)

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Sv: Haha ja det är synd om honom, men det är inte så länge till. Vi bor ännu inte ihop då vi båda fortfarande bor hemma men min mamma och hennes sambo är i Thailand så då har vi varit sambos dessa två veckor och testat hur det skulle vara. Börjar nog bli dags snart och jag tycker det har funkar utmärkt! Vi slipper ju hunden när vi flyttar så ;)

Linda - ndaiL

Okej :)



jag köpte kort idag!

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Krya!

Ska vi lägga till varandra på bloglovin?=)

Girly

HIhi nu verkar ha roligt i hopp:)

e´melie

sv: hehe jag har nyss köpt converse skor på Halens. Men behöver ett par vinterskor ;D

Diana

Gud vad snälla ni är mot varandra! Jag önskar att jag och Batman kunde vara så puttenuttiga med... ;) Haha

Ama de casa

Hahaha! Du äter alltså BÅDE gamla böcker och gammal mat ;-)

Jag är allt lite impad - jag är nämligen en slav under "bäst-före-datum".



Förr kunde vi göra såna fynd som du gjorde i ditt skafferi, men nu har vi så litet och trångt så nu håller vi bättre koll för att få plats med ny mat :-)