MANNEN OCH JAG- NYA ÖRHÄNGEN

Mannen o jag sitter vid matbordet....

MANNEN: Har du köpt nya örhängen ?
JAG: Nej.
MANNEN: Men vad har du i örona då?
JAG: Örhängen, men de är inte nya.
MANNEN: Neheh. Jag har aldrig sett de förr.
JAG: Har du sett mig förr då ?
MANNEN: Jag tror det.
JAG: Men är du säker ?
MANNEN: Vi får ta det sedan. Nu är det os på tv.
Ellis

Hahaha!!!



Jag fick sms häromdan.

Han: Hej, vad gör du?

Jag: Inte mycket du då?

Han: Kollar hockeyn.

Där liksom tappa jag bort honom men försökte leka intresserad.

Jag: Jaha vilka spelar?

han vet att jag skiter i, i vilka som spelar

Han: Kan jag ringa dig ?



hahaha total ignorera min fråga - TÄNK OM JAG VAR INTRESSERAD?

Ellis

SV: jAG SKREV I BLOGGEN HUR DE GICK :) (fan blev caps lock - orka skriva om hahaha)



sv2:hur går det med DIN historia? Har jag missat något? Du borde skaffa den en egen kategori på bloggen så man kan kolla när man vill :)

iamjustjulijah.blogg.se

Tack! händt ídag? :)

Ellis

sv: Vad skall du då få göra? :)

Annika

Hahaha så himla klockrena kommentarer!

Tack så jättemycket för den fina kommentaren, så glada vi blev!

Sanna

svar Ja det är ju det! :)



Ha en fin kväll! kram

Roshanna

Hahaha xD

Anki

Måste skratta åt allt, ni är för söta du och mannen



Kram

Dolly

ja precis..

Qb

tack :P

julia (:

sv: japp :)

MyzaaN - Princess Pink

haha ja & snyggt & BILLIGT är en oslagbar kombo :D<3

kajsa

hehe japp ;D

Erika

Haha, så lustigt !



Sv. Kul att du svarade. Nu vet jag lite mer om dig. Hälsa mansgrisen =D

DONKEN

hahaha! vad snäll han är, din karl ;) hahaha...

ska han inte börja titta på balett snart, män i trikåer gillade han ju, skrev du... ;) haha (nä nu läser han nog detta och blir upprörd..)



svar: nope, vi har ingen hemtelefon. vi har två mobiler, det blir billigast så.

Meeeeen med min mobilkonsumtion detta året så blir det nog fan inte det ändå. haha ;) pöss

Janne

HAHAHAHA! Ja det gäller att prioritera.

till Janne

sv. han lyssnar ju aldrig. MÄN

Hur är det med dig då ? Blir det en långresa ?