MANNEN OCH JAG- SKALLIG

Mannen är hemma i dag. Morr..han sitter framför datorn och jag tittar på hans hår.

JAG: Vet du att du börjar bli skallig här framme.
MANNEN: Titta snart har du inga tänder kvar.
JAG: Och gråhårig med..
MANNEN: Du kan nog avboka tandläkaren för du har inga tänder.
JAG: Jag är älskar dig och då ska man vara ärlig.
MANNEN: Låt bli o älska mig så mycket då..
Pernilla

Hehe såå söta ni är =)

Carolina

TACK för kommentaren, och GOD MORGON ♥



Jag läser kriminologi som enskild kurs bara. Men jag hade tänkt att söka in till polis sen :)

Tonymedstil

sv: jag vet. Det tycker jag också. vem gillar inte blogg liksom.

Mathilda

jaa de är inge kul alls :(

Johanna

Haha :)



ja vissa saker måste man bara få ur sig.

Gun

Hahaha, stackars mannen..:)

Annika

Hahaha jättekul!

thakock

Haha jag brukar med jävlas med sambon för det ;P