MANNEN OCH JAG- SKITIT PÅ SIG

Mannen tittar på långskidor och jag äter middag

JAG: Sa han att han har skitit på sig ?
MANNEN: Va? Har du skitit på dig ?
JAG: Nej. Han där i Tvn sa att svensken har skitit på sig.
MANNEN: ÄLSKLING. Han har SJUTIT BORT SIG .
JAG: Han var väl nervös då för han hade skitit på sig innan.
MANNEN: Kan du göra mig en tjänskt älskling ?
JAG: Vad då ?
MANNEN: titta aldrig sport med mig.
Martina, hobbyfotograf och mamma

hahhaha de kan verkligen bli fel ibland hihi:)

Emma

Ja usch så kallt!

emelie

sv: hehe, tack :)

Njaa börjar bli frisk

Lillasyzter

hahaha va roligt :P

LIENE

sv: Men det är lätt när man lärt sig:)



Becka

Haha! Det är inte alltid så lätt att höra vad kommentatorerna säger. Det hade varit roligare om de sagt att han skitit på sej! :p

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

TAACK:D

Johanna

Haha :)

Förvirrade Morsan

sv; ja, nu kan sommaren få komma!

Förvirrade Morsan

sv; ja, nu kan sommaren få komma!

emma

okej, ja får ta o göra de:)

Anki

Det där var det roligaste jag har hört, jag håller på att skratta i hjäl mej, din man måste väl ändå ha skrattat! Hhahaahahahahahahhaahaha jag tror jag döööööör



Kram

Diana

Haha, ditt alternativ hade varit mycket roligare. Speciellt i de vita dräkterna. ;)

Gun

Hahahaha! Det hade varit kúl om de skitit på sig. Nästan värt att offra en medalj för till o med.

Renee

Det hade varit roligare om han skitit på sig än skjutit bort sig, vem bryr sig?

Ellis

HAHAHAHAHA SÅ BÄST!