MANNEN SÖKES

En snygg, snäll o omtänksam MAN sökes som älskar mig och mina barn. Som står ut med alla stolligheter jag hittar på  och all bus barnen hittar på. Om någon ser honom åkandes i sin stora fina lastbil kan skicka hem honom för jag får inte öppet en konservburk.

Neli

Jag misstänkte att det var något fel. Men nu har jag fixat det :) Och nu funkar det hihi. Tack för du sa till mig :D



Hoppas att du får en bra Torsdag! Kram

Gun

Hahaha! Jag ska säga till om jag ser honom:)

LIN

ja vist är det bra låtar :)

Bitterfittan

tack för tipset ;)

- YE HELLO !

- hihi ye i know ;d

MyzaaN - Princess Pink

ja jättestörigt :/ usch skånetrafiken asså

Thakock

Hmm.. be grannen! ;D

Laila

Haha, :P Gjort idag då? =)

attis

då ska jag hålla uppe ögonen om jag ser honom. Ja du ska veta att vi var förbannade. Hoppas nu du får upp burken. Ha det gott.

Kramne

Ellis

Haha did he come?