MANNENS HEMLIGA BARN

MANNEN min har massor av hemliga barn. Ja, det är sant...
hahah jag skojar bara. Jag försökte o skoja, men det är ju ytterst få som fattar vad humor är har jag förstått i dag. Förlåt jag ska aldrig mera försöka o vara rolig.
 Jag har nu med provat(sist av alla så klart) den fina och mycket korrekta hemsidan http://www.makemebabies.com/   .

SÅ HÄR BLIR DET NÄR MANNEN FÅR EN DOTTER MED MIG



JAG KAN JU INTE PÅSTÅ ATT DET VAR SÅ HIMLA VACKERT PRECIS.
VI HAR JU FLICKOR. SER DE SÅ UT ?MINA MAMMAÖGON ÄR VIST BLINDA.


JAG HOPPADES FÖR LITE VACKRARE BARN OCH PROVADE MED EN BILD NÄR JAG ÄR SMINKAD.
MEN DE TÄNDER DÄR HJÄLPER VÄL INGET ÅT



SÅ BLIR DET NÄR VI FÅR EN SON. HAN HÅLLER VISST PÅ O BLI SKALLIG REDAN FRÅN BÖRJAN. OCH DESSA TÄNDER IGEN. VART KOMMER DE I FRÅN ??



OM MANNEN OCH JAG FÅR EN BLANDAT BARN- HALV FLICKA OCH HALV POJKE. DET VERKADE JU LITE BÄTTRE. MEN HUR FÅR MAN EN SÅNT BARN ? HAR DE BÅDE SNOPP O TUTTAR ?



OM MANNEN ÄNDÅ SKULLE BLI EN KINES SKULLE VI FÅ DENNA SÖTA KILLE




OK EN AFRIKAN FÅR HAN LÅTA O BLI O FÖRVANDLAS TILL FÖR DENNA TJEJ VILL JAG INTE FÅ



OM MANNEN FÅR BARN MED BRITNEY SPEARS. OK HAN FÅR JU DRÖMMA I ALLA FALL





PAMELA ANDERSON OCH MANNEN FÅR VIST SÖTA BARN IHOP. OCH STORBRÖSTADE ?



HUR KAN DET BLI SÖTA BARN NÄR MANNEN FÅR BARN MED SEMLOR. SOCKERSÖT FLICKA JU



MANNEN FÅR ÄVEN GULLIGA DÖTTRAR MED HONOM FRÅN SIMPSONS(VAD HAN NU HETER ?)



OCH ÄVEN MANNEN OCH MJ FÅR TYDLIGEN  SÖTARE BARN ÄN VI. SYND BARA ATT MJ ÄR DÖD.



Amy

Haha!

Svar: Ja den är underbar! :)

Pernilla

Haha skojga bilder =)

Em

Hahaha! Vad sjukt!

Sv: Vad har nu mannen inbillat dig? Massagestav heter vaddå på norska?? Jag blev nyfiken!! :D Annars håller jag med han, utan oljan är ju Norge ingenting, se på Sverige, Sverige har ju ingen olja och det märks!! ;D

Anonym

Hej :) Hoppas allt är bra med dej nuförtiden?

Har haft ett litet blogg uppehåll .=)

K

haha ja typ! =P



Vad sjukt att det blir resultat även med semlorna, haha!



Låter hemskt jobbigt att vara så sjuk =( Hoppas du kryar på dig!

Thakock

haha, vilka bebisar. ;D

Diana

Hahaha! Har du haft tråkigt idag? ;)

Jessica

Haha vilken kul grej :D

Britt

Ser att du också roat dig med att tillverka barn...skumt att semlebarnen blev så söta...visste inte att semlor kunde få barn.

Ellis

HAHAHAHAHAHAHA skrattade riktigt högt att jag fick ont i magen hahahaha!!!



Jag och min älskling fick liknande unge som pamela andersson o mannen, dock sööööööööööötare! men samma hår haha

Josefine- mamma till Olivia

haha ja, har också varit där och testat hur våra barn skulle se ut.. inte så vackra dock och inte tycker jag någon var lik Olivia hehe.



svar: Tack :)