MELODIFESTIVALEN

Ahah då var det dags för melodifestivalen igen. Alla sitter bänkad framför TVn med godis skål i knät och en telefon i handen färdig för att rösta. Eller ?
Ok så illa är det inte här ännu. Men jag måste erkänna att melodifestivalen har växt på mig igenom åren. I Estland har vi bara en tävling och det är inte många som tittar på den. Och om vi är ny ärliga så skickas det ju inga bra låtar till stora finalen så ni alla kan njuta av den estniska musiken eller ja man kan ju fråga om det är musik eller plåga.... Ni minns väl LETO SVET ? Jag skäms....

Em

Jag bryr mig inte så mycket om Melodifestivalen egentligen, men i år tycker jag om den mörkhåriga programledaren som tyvärr är lite ung för mig.. Han hade inte jag skickat på ålderdomshem oavsett... ;D

Em

Sv: Hahaha! Jo, men ni har åldersskillnad åt "rätt" håll. Killen kanske vill ha barn och sånt.. :D

vesna.blogg.se

kul :)

Ness

jajjamensan :D

Becka

Även denna tjejen röstade på Ola... :p



vad tyckte du för övrigt om kvällens show?

Neli

Ja, pengar är riktigt jobbigt :( Usch för det.



Vad tyckte du om Melodifestivalen? Hihi. KRAM

Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Gillade inte nån av låtarna idag..

DONKEN

ja, blev av med massa skit nu är det bara hälgften kvar, haha..

menn, ska hon jobba som tuperare då? eller huvudmassös? hahahah...

DONKEN

den jag röstade på åkte ju ut. jag är tokig i denna festival.. haha! :D ska skriva ett inlägg om detta sen.

linda skulle vunnit iaf idag. gah. pössen

Erika

sv: Tack :)

karråååååå

lööööve

N I L M A

är du från estland? :)

Veronica

Tyvärr får vi inte rösta här hemma, houserules... Men... Melodifestivalen blir, förhoppningsvis, mycket bra i år! ^^

Diana

Det varkar vara jätte olika beroende på land hur själva uttagningen går till. Jag trodde att tävlingen hade blivit stor i Estland efter baltländernas framgångar!

Linda - ndaiL

Jag tyckte inte att någon var bra :S

Ellis

haha minns ej men skall lyssna riktigt noga iår på euro vision! :D

janine

Tack tack !

Jag håller med dig om melodifestivalen.. jag såg den ikväll. Tycker inte att det är speciellt mkt "schlager" låtar med egenltigen.. känns mest som folket är där för att visa upp sig om ja ska va ärlig.. men jag gillade trots allt lindas låt:)

livsstilar.se

hej, ny blogg tävling att vinna 6000kr presentkort hos nelly.com besök gärna min blogg och delta hel gratis <3<3<3<3

Sara - Alicias mamma & gravid

Ja tänk om man kunde hitta sådanna klipp jämnt ;)

keit

Grattis grattis.



Men förra årets var ju bra det var många som hejjade på Estland faktiskt. Har för mig hon fick en bra placering också.