MEN FATTA ?

Jag stog i kö på Mcdonalds och två tjejer har bosatt sig på min rygg och flyttar inte på sig. Jag var tvungen o höra varje ord av deras mycket viktiga samtal. Jag kallar de X o Y.

X: Men fatta liksom.
Y: O ja ba o hon ba
X: Men störd eller
Y: O fatta
X: O hon ba ?
Y Dööö liksom
X: Helt störd
Y: Du fatta väl ?

Och så forsatt de...
 Jag fatta inget. Ja åka tillbaka till SFI
Thakock

Ungdomar =P



sv: Det är till för halsbränna

yasmine modell fru och mamma

ja han va ju min ögonsten.

nu ska de kikas film i all tråkighet. hoppas din kväll är bra kraam

anni.

åh vad fin blogg!

Em

Hahahaha! Men ibland när jag skall gå på återbesök på kommentarer jag har fått så läser jag såna inlägg ibland. Jag fattar ingenting och vet inte vad jag skall skriva i kommentarerna. Det händer rätt ofta att jag bara joggar hem igen.. :D

Pernilla

MM det var riktigt skönt...



Åhh vad man fattade mycket!!

Thakock

sv: Ne, jag har halsbränna ibland bara. Vet inte varför. =/

Anki

Nej det är helt omöjligt att förstå ungdomar och deras prat,hhahaahahahahahahahahaha



Jag får nog gå till SFI jag oxå



Kram,hahahahhhahaha

Natti Natti

Diana

Haha, hoppa över SFI! Det du nu fått uppleva kallas tonårskommunikation, sen vid 18-20 års ålder övergår lätena till att vara riktiga ord och meningar. :)

Ellis

Hahahaha vad hemskt

Britt

Nej det är nog de som behöver en kurs i retorik - hur man talar. Jag hade två sådana på planet hem från Stockholm en gång. Tur nog hade jag Mp3-spelaren och kunde radera dem ur mitt medvetande.

Josefine- mamma till Olivia

hehe själv pratat så en gång i tiden, kanske lite mer så att man förstår vad man säger men haha ja. Tur är väl det att man växer ifrån det och börjar prata ren svenska igen :)