MIDDAG FRÅN FÖRR?

Får jag bjuda er på mat? I dag bjuder jag på middag från förr...

ALLT ÄR MYCKET EXKLUSIVT O LYXIGT. DET GÅR INTE O KÖPA DE I BUTIKERNA.
ALLT ÄR VÄLLAGRAT. MEN DET ÄR VÄL SOM MED VIN, BLIR BÄTTRE MED ÅREN.



TE BEST FÖRE 2008. LUKTAR SOM EN VÄRRE GUMMIVERKSDAG. GOTT GOTT



POTATISMOS SOM SKULLE HA BEGRAVTS 2007. MUMS



RIS MED BÄST FÖRE 2008.



NÅGON KRYDDA SOM SKUYLLE HA KASTATS 2004



NU SKA JAG BÖRJA LAGA MAT EFTER HÅRT STÄDNING. NÅGON SOM VILL KOMMA ÖVER PÅ MIDDAG ?
Anki

Hahahahahahahha,du kan tjäna pengar på dom, de är antika, hhahahahaahahahaha



Kram vad köpte du på loppis???

Jessica

Sv: Vad häftigt. Inte nog med att båda heter Jessica - vi är dessutom född nästan samma dag..bara att jag var några år före :) Nu kommer jag komma ihåg hennes födelsedag :D förhoppningsvis!

Anki

Hittade dom för halva priset på HM 34 kr för två par, så jag köpte ett par grå knästrumpor, de är jättevarma!



Min man säger att det ser ut som strumpor som man har på sej när man mjölkar kor,ahhhaahahahhahaa. Han har aldrig sett en ko mjölkas i verkligheten, hhaahahahahahaha



Kram så härligt att det går bra för flickan

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja sådant där kan även vi hitta i våra skåp ngn gång nu som då. Fast med fyra barn står man nog oftare med problemet i vart tog maten vägen!?



Hoppas er helg blir bra

Anniepie

Javisst var det! :) I min familj är vi nästan aldrig sjuka, men farsan har åkt på en förkylning och behövde nässprej så jag kollade i skåpet och fann en som gick ut 2007! :P haha Ha en bra kväll nu! :)

Johanna

sv. Jaa visst är dom! Jeansen kostar 600 kr :D

Amy

Svar: Läs här! :)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Spotify



Jättebra tycker jag!