MIN LILLA SJUKLINGEN

Jag har smittat  TESSY. Vilken ansvarslös mamma jag har sprider mina bakterier här kors o tvärs. Man borde anmäla mig till socialen.
Stackaren har 39,2 i feber och sover sött på mannens mage nu.



JESSICA vill ju inte vara sämre hon så den lilla simulanten är lossas sjuk nu..

Johanna

Hehe var upp24 timmar innan jag gick och lade mig 8.30 igår. Sen gick vi upp 11.30 då gav vi upp och försöka sova.... jag hade varit vaken 3ggr under den tiden.. då har man sovit för lite haha

Gun

Stackars lilla Tessy, och Jessica, haha:)

Thakock

Naw, stackars lilla tessy!

Annika

Åååå den lilla stackaren... vad är du för en mamma?! ;)

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: jaa hihi tack så mkt :)



ååh så sööta bilder man smälter ju

men stackars liten hihi:P

Anki

Stackars liten, så söta de är barnen



Kram och hoppas hon kryar på sej

Ska gå in och läsa din hemliga blogg och se om du har skrivit något mera



Kram igen

Tanja

SV: hehe aa faktiskt :D hur mår du idag?

Frida Stigevik

sv: tackar!

Neli

Hej :)



Haha tack söt.. Ibland får man bjuda lite på sig själv hihi. Va söta dina barn är hihi :D



Va härligt att det är bra med dig :) Äntligen!

Hoppas att du får en bra helg. KRAM ♥

Förvirrade Morsan

sv; ja, riktigt synd om dem!



Här hemma är det tvärtom, plutt som smittat sin mamma. Hu!

Pernilla

Hehe skoj att du tycker det =)



Som du gör...smittar dinna barn på detta sätt.



Ha en bra helg!!

Josefine- mamma till Olivia

åh lilla Tessy, skönt att få sova hos pappa då. Klart storasyster ska vara "sjuk" med lillasyster :)