MUMS BYGGARE BOBB

FÅR JAG PRESENTERA EN BYGGARE BOBB



EN BYGGARE BOBB UTAN HJÄRNA



EN BYGGARE BOBB UTAN ÖRON



EN BYGGARE BOB UTAN NÄSA



EN BYGGARE BOB UTAN ANSIKTE



EN HELT SLUT BYGGARE BOB



UTTRÅKAD ? NEJ DÅ. JAG HAR MASSOR O GÖRA
BITTER PÅ BYGGNADSARBETARE... NEJ INTE ALLS . HUR KUNDE NI TRO DET ?
MEN DET SKA BLI HUR ROLIGT SOM HELST O TITTA PÅ MARTIN TIMELLS NYA PROGRAMM FUSKBYGGARNA
Ness

hahaha gulligt ;D

Qb

oh smaskigt

Gun

Hahaha! Ser ut att vara en god Byggare Bob.

b.esa

haha ja de hade vi :P

N I L M A

hahaha du är rolig du!

Sara - Alicias mamma & gravid

Var den där god? haha

Gabriella

aa tror många vill de :)

Gabriella

aa tror många vill de :)

Victoria ♥

sv: ja riktigt skönt!! :D

Dragana

Klubban var säkert god, men de bilderna är lite udda..... 8-)

mannen

ps

HENNE är jag gift med inte trasig alls.

mannen

fanny

Tack så mycket!:)

vesna.blogg.se

haha gott :D

Ida

ja samma här :D

Becka

Haha! Mördare där! :p



Har sett The Proposal nu och jag håller med, den var riktigt bra...och rolig!

janine

tack så jättemycke !

haha va gullig klubba =)

sanne - madeleine

nej jag tror inte att dem gör de på särskilt många ställen...

N I L M A

Hejsan!



Jag tänkte bara berätta att jag nu har övergett Myshowroom.se och återgått till min blogg på blogg.se. Hoppas du fortsätter att följa mig!



Kram