Diana

Mitt korta svar blir: nej.

:)

annsan_s

Godkväll! Så sant så, klart vi är smartare.

Svar: Samma här, man är en fiskälskare! Kram

Anki

Nej det har jag aldrig tvivlat på, någonsin



Kram

KLARA ANDERSSON

Har lagt till dig nu!:). Har inte kunnat lägga till förrän idag, jag har varit i fjälls:)

Robina Edvinsson

okej lät inte kul. jodå det är bra :D

Anonym

sv; Åh, så skönt!

Gun

Det var ingen nyhet!:)

Ellis

Du borde rama in det och sätta de på mannens nattduksbord :D

Ellis

Du borde rama in det och sätta de på mannens nattduksbord :D

patricia

har haft ett liten bloggpaus.. men är nu back on track igen!



hur är det med dig? :)

Malin

Jag har aldrig tvivlat ;) Haha!



Sv: Vad trist! Jag har hittat lite trams, bara mysigt att åka iväg på en liten resa, det är ju 15 mil till närmaste Ikea för mig :)

Roshanna

Hahah det visste jag redan;D

Kärlekens Land(o)

det vore korkat att tvivla på det.