NU RÄCKER DET VÄL

Vad tror ni jag har gjort hela dagen ? Ja, jag har roat mig själv ute o skottat SNÖ. Massor med SNÖ. Jätte roligt. Man blir pissblöt, frusen och får ryggskott. Det är snöstorm ute och det snöar för full.
Mera snö åt folket. HURRA

 Minns ni gårdagens bild ? Här är dagens. Nu syns lyktstolpen knappt längre  tvättstuga fönster ser vi inte ut längre.
 Vart ska vi göra av all snö ? Någon som har recept för bra snösoppa ?

alexadnra

Tack för din kommentar, och förlåt för att jag inte svarar ordentligt. just nu gör jag allt för att två barn i min lillkusins årskurs ska få stanna i sverige.

läs gärna mer här :

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?ReemochAdham

och skriv på om du tycker det låter vettigt!

Om du inte gillar reklam ber jag omursäkt, men jag tycker det här är den bra slags reklamen man kan få!

berätta gärna om

Ellis

HAHA Oj DET var inte lite!



du kommer ha fet träningsvärk imorgon, varför skottar inte mannen!?

Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

mm galet mycket snö det har kommit! Har också skottat men klarade mig undan utan ryggont den här gången.



Ha det fint

Kram

Renee

Se det positiva med att skotta snö, du får motion!

Man kan göra som jag och få ryggont och det är inte lika bra.

Myzaan

Ja det har du säkert rätt i:D

Thakock

Hatar snö......jag är såååå trött på det nu! =P

Lillasyzter

guuuud så mkt snö!!!

simone

Det är verkligen träning det med skottning, så mycket snö :O

Britt

Den där högen får ni ha kvar till midsommar!

Josefine- mamma till Olivia

Tända en brasa och smälta snön :P