PANIKSLAGEN

Mannen lagar mat redan andra dagen i rad. Nej, jag är inte orolig. Jag är panikslagen. Vad i helsike har han gjort ?
HEVE DOSKI- BLATTEBRUDEN!!

inte ofta mannen lagar mat!

Felicia

sv: Tackar :)

sara

Hahaaa! Gillar din tankegång ovan! Hahaa



Tack! :)

Diana

Haha, fram med lögndetektorn och kolla med honom. Man kan aldrig vara nog så försiktig. Passa dig bara om han kommer hem med blommor med, då kan du ta ut skilsmässa direkt! :)

tess

visst är den :D

D O L L Y

tack :) hon har precis fyllt 2 :)

Malle - Hockeyfru

nej för sjuttan inte mitt namn..sina initialer (stavning?) på vaden, lite oläsligt stuk typ hihi!



va!? nä nu är de nåt galet med mannen du!!:O

isabella

Tack vad glad jag blir :D

Gabriella

hihi ja :)

Gun

Han kanske har dåligt samvete att han aldrig ger dig presenter..? Eller så tycker han kanske det är roligt helt plötsligt.

Bitterfittan

hahah du har så rätt så ;)

Em

Antingen har han skaffat en älskarinna eller så är han hungrig! :D

DONKEN

hahahhaha :P en högljudd protest för din matlagnihng kanske. höhööh.. :P

min karl lagar mat nästan jämt, jag gör ju inte de så ofta. haha :P

svar: tack :D jag hoppas han blir glad sen när han får läsa det om nåra år.. :)

Mia

Okej :) I vilket land bodde du då? ;p

thakock

ojj, jag hade med börjat undra!

Moa

Ja, jag hade en bra alla <3-dag!

Frida Stigevik

sv: tack så mkt ^^ du får i gengäld en länkning i inlägget!

Anonym

härlig blogg.

tycker den var olik

många andras.