POTTRÄNING

Som jag har skrivit tidigare går det så här med Jessicas potträning. Hon vägrar. Men vi har kanske sett på det hela från fel håll. Man borde kanske ha tänkt från hennes synvinkel.

Janne

Hahaha! Har du lärt dig nu hur du ska bära dig åt? ;D

Linn-Lay

Godmorgon :D

Har du sovit got i natt då?:)

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, inte alls kul!

susy

jaa skitbra (:

Diana

Haha, så sött!



Sv: Jag har inte frågat honom om det var ok. Haha! ;)

Gun

Hahaha! Fram med tv:n och på med golvvärmen nu!

N I L M A

haha varför inte? ;)

Emma-Lou

Hur gammal är hon?



Ett tips från mig som fick min son blöjfri på nån vecka, det är att köpa en sån där "fåtöljpotta" (babybjörn) samt toalettring att sätta på er toaring.

till Janne

sv. jag ska köpa en 50 `` tv till badrummed då kanske det går

Emma-Lou

Är hon ens intresserad?

Josefine- mamma till Olivia

Klart man ska ha krav tillbaka på föräldrarna när dom vill ta bort bekvämligheten med blöja och allt ;)