PUCKO JAG

Jag är en PUCKO det vet ni väl.Det har jag bevisat med mina inlägg många gånger. Här har ni ännu en bevis.
 När jag skrev förra inlägget behövde jag veta hur man skriver kaviar. Är man båtflykting så är man. Ja då ringde jag till mannen för att fråga hur man stavar kaviar. Be MANNEN o bokstavera är lika meningslöst än att hoppas att Carmen Ly skulle börja städa sitt rum. Då GOOGLADE jag och fick reda på att man skriver KAVIAR och inte KAIVAJ som Jessica säger. Jag var ju lite orolig att min två åring kan vara lite smartare än mig.
 Medans jag då letade efter rätt stavning hade jag ju helt glömt bort att jag har ju google stavnings hjälp där ovan och även glömt bort att det faktiskt står Kaviar på själva kaviar tuben som jag hade precis fotat och lagt ut bilden på bloggen.
Jag är inte bara PUCKO. Jag är en BLIND PUCKO
patricia (tävling pågår)

nej det är de verkligen inte. :/

Sarah

skrattar

Ja, vad ska man säga, svårt att låta bli att inte hålla med på det.



Sv: Hm..blir lite långt för att stalka,men om jag någon gång har vägarna förvi ska jag hitta dig ( as if!!, jag har inte varit längre än gbg i detta avlångaland)

Janne

HAHAHA! Och ett roligt, vackert pucko! ;D

Amy

Hahaha, låter som något jag skulle göra!



Svar: Tack så mycket!

Ja det är roligt att få chansen att vara med!

Josefine- mamma till Olivia

haha ibland kommer man inte på det först efteråt, känner man sig bra dum :P



Hoppas allt är bra med dig och familjen!

Malin-mmcs

Alltid kul med tävlingar...roligare om man vinner, fast det gör jag nästan aldirg ;)



Det första man blir blind på är ögonen hihii =)

Britt

Hahaha men kul är du...och jag skulle nog också kunnat göra något liknande trots att jag inte är båtflykting utan dotter till en...handlar nog mer om lite lätt förvirring för min del.

Amy

Upptäckte att jag gav fel blogg.



Hahaha, låter som något jag skulle göra!



Svar: Tack så mycket!

Ja det är roligt att få chansen att vara med!

K

haha ibland är man sådär tanksppridd!!! =D



Ja fy, jag fattar inte hur ni orkar!!! Själv gick jag upp 06.00 och tyckte det var mer än nog =P

Renee

Nåt så knasigt skulle jag nog också kunna göra.

Sv: dottern har varit inne och ändrat bakgrund igen hon tycker det är så kul att fixa.

thakock

haha, det hade säkert jag med lyckats med! ;P

till Janne

sv. tackar. du är snäll du

Ellis

HAHAHAHA