SKAFFA MINDRE LÖKAR

Läste på AFTONBLANDET i dag att det är inte modernt längre med större lökar och att folk skaffar sig mindre, naturliga bröst i storlek B eller C. Jag har aldrig fattat det med folk som opererar sig efter mode . Det måste vara jobbigt o operera sig hit o dit. Ena året ska man sätta in silikoner i storlek grotesco och andra året ska man ta ut de o sätta in små äpplen. Smaken är baken som sägs, men att följa sånt efter modet verkar väl lite jobbigt och extremt dyrt. Ska man operera sig ska man väl göra det efter sitt eget smak inte det som är modernt. Att det fins byxmode och sånt kan man väl fatta. Men att säga att en kropstels storlek är mindre eller mera modernt är lite för mycket tycker jag.
 Och jag då ? Hur ska jag gå med strömmen nu då ? För sig har jag alltid velat o ha små bröst. Kasnke dags o operera bort mina  ALL NATURAL bröst i storlek 75 F ? Så till vår klipper jag av hälften för att gå efter modet. Jag vill ju inte vara annorlunda, utpekad, retad...Någon som vill ha det som blir över ? 
Renee

Den här kroppsfixeringen är helt åt skogen, klädmode kan vi väl följa men inte kroppsmode.

Gun

Jag vill! Jag är inte så modern av mig!;D

Linda - ndaiL

ja det är skönt!

Bitterfittan

haha knas är vad det är.

Laila

Tack så jättemycket sötnos =)

Neli

Ja han ser ju sjukt bra ut för sin ålder ;D



Hoppas du får en bra Tisdag. KRAM

MyzaaN

Tackar är super nöjd :D

det är bara sjukt helt seriöst :S <3

thakock

Haha, jag har så det räcker iallafall! =P



sv: ja, det är lite jobbigt men är det något som är viktigt för mej så säger jag bara nej när dom ringer.



simone

härligt, då är jag inne igen , haha XD

mannen

HÄR SKA INTE OPPERERAS NÅRGA LÖKAR- PILLA INTE PÅ MINA LEKSAKER

mannen

Z A N D R A :)

sv: yesboooox :)

FOTOGRABBEN.SE

sv; jag gillar också mest dom :)

Nathalie

Hejhej , Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

Erika

sv: Ja eller hur :)

Jennie

woho då e mina moderna nu (; haha

roos

sv: HAHAH jag med

Ellis

Synd att Kissan gjorde D:isar

Janne

Jag förstår inte varför kvinnor ska operera brösten om dom inte har bekymmer av dom. Naturligt är alltid vackrast, vilken storlek det än är. Jag håller med mannen din här, rör inte hans leksaker!

Becka

Jag har också alltid velat ha mindre bröst. Mina kompisar har sagt till mej: jag vill också ha stor bröst, va glad att du har dom.

Men jag har svårt att va glad åt dom när dom bara är ivägen och aldrig passar i en bh... :(



citykliniken är en privat vårdcentral här i helsingborg. va hos läkaren där i dag.

Britt

Hahaha jag älskar Mannens kommentar!



Jag länkade också till den artikeln i mitt inlägg men med en annan vinkling.



Sjukt är det med alla dessa ideal. Jag har ju levt över 40 år så jag har ju sett de olika bröststorlekarna bli moderna och omoderna. Jag är modern mellan varven med min pyttesmå bröst...så jag får väl njuta något år nu när jag är inne igen ;D

mannen

att inte kvinnorna lär sig det viktiga är inte hur det ser ut utan lyckan av att få se och pilla