SKÖNT ATT MAN HJÄLPER TILL

Läste i Aftonbladet i dag att RÖDA KORSET festade för 157 000 kr. Det känns skönt o veta att de pengarna som vi lägger i samlingsbössorna på ICA går till de ``fattiga`` och stackare  röda korsets anställda. De låvar ju att pengarna ska göra nytta och det behövs ju avkoppling för de anställda. De jobbar ju hårt. Det känns skönt att jag har fått hjälpa till.
Sandra

vilken tur att man vet att man gör lite ytta då, för de behövande hehe

Mamma mina

Det är bra att det finns så amn kan hjälpa till..brukar med lägga en slant då o då..Ska åka och köpa näsfrida i dag..har du en sån eller*?

Diana

Ja usch, röda korset är nog tyvärr de sista som man ska skänka pengar till. Galet!

It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig nu:)

Röda korset är ett par stora IDIOTER !

Sandra

Så är det med det mesta tycker jag, känns aldrig som det kommer till rätt personer.. faktiskt.

N I L M A

ja herregud ja! det klart man ska sponsra såna grejer..

Heleena

Tummen ner....inte konstigt att man aldrig vet om man ska våga skänka pengar....skurkar!



/Heleena

Gun

Det är fruktansvärt! Jag tänker inte skänka till Röda korset mer förrän de rett ut allt!

Ellis

Fan jag borde aldrig skänkt de där 3 kr på gina när de bad mig runda upp!:o

tess

hrm, jag skänker aldrig pengar till röda korset längre, det är ju den ena skandalen efter den adnra som händer.... nej, bättre med radiohjälpen!