SÖNDAGENS BULLBAK

DAGE I ÄRA BAKADE VI BULLAR SÖNDAS
JESSICA SA ATT DET VAR HENNES ``KAVVELL`` SÅ INGEN ANNAN FICK RÖRA DEN





BAKA ``PEPAJKAKOJ`` MAMMA



Linda - ndaiL

va gott!!



och söta barn :D

Diana

Är det vetedegen som ni tog ut i pepparkaksformar eller det var något annat? Hur blev det då? Åh, kanelbullar... Vill du ha min adress? ;)

Daniel

Nynnar på en sockerbagare... härligt!!

Jessica

Sv: Jo, det är lättare sagt än gjort. Men jag ska försöka :) Det var ett nyårslöfte "bara gör saker jag själv vill göra". Men det vet man ju om sånna löften... lättare sagt än gjort!



Ha en bra dag!

Gun

Vad roligt att baka med barnen. Det ser jag fram emot att få göra med Lilla Mu när hon blir äldre.

SARAH

mums!



///SCVA

Ellis

HOPPAS det smakade! :)

Qb

härliga bilder

elin heter ja ;)

Jag måste säga jag tycker mycket om din blogg! <3

Jag läser den så fort jag får tid och dina ungar e för gulliga ;) fortsätt blogga kolla gärna in min och kommentera! <33

Josefine- mamma till Olivia

åh så gott, skicka gärna lite bullar till min blogg ;)

KOmmer bli skoj när OLivia är lite större, så vi kan baka tillsammans :)