TILL MIN BIG FOOT

Har köp världens gulligaste och gulaste tofflor till min lilla BIG FOOT på Netto för 19:50 för någon vecka sedan. Så söta.



Malin

Nej, vad gulliga tofflor! :)



Sv: Jag hoppas på det ;)

Mamma mina

Så söta små skor..Det var ett bra pris :)

Britt

Sååsöta!



SV: Jag och din man (vi som föddes på 60-talet) hade ju det lättare med jobb på den tiden. Jag kunde ju också få börja jobba istället för att plugga. Trots att även min pappa hade ett missbruk så kände jag att han stödde mig och fanns för mig. Det ena utesluter ju inte det andra. Jag har också levt på socialbidrag periodvis och det är ju en rättighet vi har i landet, när vi inte har möjlighet att försörja oss.

Becka

Man kan hitta både det ena och andra på Netto! :p



Aha...ska se The Proposal idag tänkte jag. Härligt att jag har en rolig film framför mej!

Felicia

sv: Härligt joda det är bra ;)

Josefine- mamma till Olivia

Jag mysiga och söta :)

lukes

frågestund på min blogg. Fråga precis vad som helst så ska jag se om jag kan svara ;)

Angelica

Åh,.vilka söta tofflor :D