VAD VAR DETTA DÅ ?

Jag frågade ju i går vad detta var som Tessy hade rivit fram?



En del konstiga och roliga svar fick jag. Dock gissade ingen rätt.

DECDIA troode det var blodpudding eller torrt bajs. För sig skulle det inte ha förvånat mig om det hade varit bajs för barnen har grävt förr i sin blöja och smakat på det goda.

Även GUN  OCH ATTIS  gissade på blodpudding

DONKEN gissade på sviskon. Tyvärr har jag ingen aning vad det är. Ni får förlåta båtflyktingen

DANIEL gissade på lakrits eller  memma(??ingen aning vad det där är heller. Jag måste börja lära mig svenska. Dags för SFI kanske ?)

MALIN  och ELLIS gissade på lakrits

PETTER-NICKLAS gissade på rådjursbajs. OK ???? Har vi rågdjur i huset eller är mina barn rådjur ???
Ellis du måste ta tag på din man.


Rätt svar är soltorkade tomater. Dock tyckte hon inte att det smakade så himla gott...

Sara - Alicias mamma & gravid

Tack så mycket! Ja alltid bra att ha lite fika hemma :)

Vilken fin blogg du har

Mamma mina

Hihihi..det var inte lätt att se vad det var för skumt på bilden.Ha en skön måndag..

Thakock

Hmm, det hade jag aldrig gissat på. =P

Thakock

sv: Haha, ja, det nlir behandlingshem nästa! Det e riktigt illa! ;D



sv2: Vågar vi thailand? Tänk om det kommer en ny jätte våg då?

Diana

Oj, de tomaterna var verkligen soltorkade! De ser svarta ut! :)



Sv: Jag måste färga mitt en gång i månaden, är allergisk mot mörk utväxt... det ser så billigt ut på något sätt. Haha!

Ellis

Hahahahaha du får ursäkta min blivande make - han har livlig fantasi!! :D:D:D



sv: vad skall du bli då? :D Faster? för då blir dina barn våra kusiner!

Petra

Jag hade nog gissat på antingen sviskon eller russin. :P

LIN

haha. trodde ju de va annat... :P

Förvirrade Morsan

jag tänkte att det var katrinplommon eller soltorkade tomater ;D

Britt

Men så mörka de är. Jag har alltid köpt mina soltorkade tomater inlagda i olja och då är de röda. Hade aldrig gissat på tomater...hellre då torkade plommon.

Qb

hehe ok :P haft en bra helg?

Gun

Jahaa! Det hade jag aldrig kunnat gissa på.

Det går inte att kommentera inlägget med grytorna, men jag tänkte bara säga att det var jäkligt snygga. Grytorna alltså. Jag skulle verkligen behöva lite nya.

Josefine- mamma till Olivia

hehe hade jag aldrig gissat på.. :)