VECKANS BLOGG

Har nu funderat o funderat över det här och det är ju egentligen så olikt mig o fundera över mina blogginlägg för vanligtvis skriver jag bara det som kommer i mitt huvud. Det var senast i september jag hade en veckans blogg tävling. Jag vet att det är många som ser ner till oss som har veckans bloggtävlingar och tycker att varför ska man ha de om man inte vinner någon sak. Men jag tycker man får så mycket mer. Man får synas och man hittar nya bloggar o läsa. Hur ska vi små bloggare annars synas ? Och synas vill vi ju. För utan läsare och utan kommentarer skulle vi ju inte hålla på o blogga. Inte jag i alla fall. Inte så länge. Man skulle tröttna. För att dela sina erfarenheter, ideer och drömmar med andra och att få ideer och råd tillbaka betyder så mycket. jag blir glad varje morgon jag öppnar dagtorn och hittar nya kommentarer att skratta åt/med, fundera och undra över.
 Så vad säger ni ? Ska jag ha en ny veckans blogg ? Så klart jag ska.

ANMÄL DIG HÄR ,TILLS TORSDAG KLOCKAN 18:00. Då lägger jag ut 10 stycker som vill vara med och som både era och mina läsarna kan rösta på. Låter bra ? Nu kör vi !!!
Vinnaren blir länkad varje dag under morgoninlägg. Det kan väl aldrig vara fel med 7 gratis länkningar.
HOPPAS NI VILL VARA MED.
OBS !!! Ni får skriva tydligt att ni är med så att det inte blir några missförstånd.
andreakarolina

Jag anmäler mig själv! :)

Qb

Ja absolut

chilliana

Tack så jätte mycket :) Hoppas allt är bra.

susy

jag också, så jäkla tråkigt!!

roos

sv: hahha jaa jäklar! :) allt bra?

Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar japp, du kan skriva från mobilen om du vill eller så skriver du från nätet :) tänk dig som en blogg fast tanken är att du ska uppdatera oftare & har max 140 tecken på dig att skriva något :)

Mathilda

är ju inte de än tyvärr :( hostan är värre men näsan o halsen är bättre.. nu är de bara hostan som är jobbigt :(



Hoppas allt är med dig / er =) kramar

Amy

Jag är gärna med! Som du säger så skadar det väl inte att synas lite!



Svar: Haha ja, Tack!

Daniel

Å jag anmäler mej själv!

DONKEN

jaaag vill vara meeed. :D såklart. att bli veckans blogg på DIN blogg skulle vara så jävla skojjigt. ;)

då blir man ju lite hopkopplad med porslinssvanar i mjölkglasen, konstverk på väggarna, söndertrashade skrivbord, och karlar som lagar mat åt en, där man blir fundersam på va fan han gjort.

Så ja, jag är med. Är ju klart som korvspad. :D



svar: neeej mens inge kul, inge kul alls.. :( hm. jag vill bli gravid igen så jag slipper. höhö..

Girly

JAG VILL VARA MED!



Så sant , utan alla läsare skulle jag inte uppdatera lika ofta som jag gör.



Ja var inte så kul att jag tog fel, när jag inte tål penicillin;(

Men tu i oturenr att jag upptäckte det och inte han ta fler:)



Carolina

TACK så mycket :)



Jag tänkte också ha en sån tävling, men orkar aldrig dra igång den haha.

Gabriella

visst :D

HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN!!

ah den är verkligen jättebra!

händer senare d?

Jennie

jaag e gärna med :) alltid lika kul med sånt här

daaniela

det krånglade bara under kvällen igår för mig, jätte knas;o

Anki

Jag anmäler mej själv,

Kram

Annars tycker jag att alla är värda att vara veckans blogg, i och med att alla som skriver tycker själva att det de skriver om är viktigt för just den personen



Ha en bra dag

natta

blir det någon semla för din del idag?

Moa

Allt bra idag? =)

Em

Jag själv är bortskämd och får massor helt gratis pga Egoina, men det är klart att det är bra att alla hjälps åt att synas. Jag vill INTE vara med, som sagt så får jag min del av kakan alldeles gratis. Det finnas massor med små-bloggar som är mysiga och trevliga och intressanta att läsa. Synd att det är så svårt att synas.

emma

ok, tack så mkt:)

Trees

Haha jag tror inte jag vågar det då han faktiskt kan prata! (och såg när jag gjorde sönder den)



Jag är gäärna med i veckans blogg, det är så sant, men skulle nog inte hålla på att blogga jättelänge om ingen läste bloggen!!

;) Kram

D O L L Y

tack så mkt :)

Tonymedstil

sv: jag vet. jag hoppas du inte har någon emot homosexuella !!

karolinajonsson

Det var asirriterande :o

Mia

Okej :)

♥ L A I L A ♥

hehe gjort något extra kul idag?=)

Hanna

jaa, det var det också :)

Pam :)

allt bra? :D

annsan_s

Jajjemen. Jag anmäler mig oxå! Kramen

Haedil* HUMOR BLOGG*

sorry för sent svar, har vart bortrest och datorn blev cp :))

Allt bra? :DD

Renee

Låter jättekul, jag vill vara med!

Kul med lite spänning i tillvaron.

Ha en fortsatt bra dag.

simone

sV: Ja, dom är verkligen läckra :D

MyzaaN

haha nej jag tycker det finns mkt annat att lägga sin tid på:P

Annika

Jag är gärna med!

Erika

sv: Ja det får vi absolut hoppas :D

Linda - ndaiL

va kul!!

Pernilla

Tack =)



Jag vill gärna vara med!!

thakock

Okej, jag kan väl pröva o vara med! =D

Förvirrade Morsan

nu jäklar ska jag vara med :D jag vill alltid synas ;)

Josefine- mamma till Olivia

Jag kan vara med och tävla som veckans blogg.. fast jag uppdaterar inte så ofta.. :)

Ama de casa

Jag tycker veckans blogg är en kul inrättning bland oss småbloggare. Jag vill dock INTE vara med då inspirationen inte har varit på topp på sistone.



Får kanske återkomma en annan vecka :-)