VILKEN DAG

Jag är förkyld. Näsan rinner och jag har snutit den stackaren så många gånger i dag så den har tappat all sitt skinn . Jag ser riktigt bedrövligt ut faktiskt. Jag gör ju det annars också, men det är mycket värre i dag.
Men vet ni jag är kvinna och vi har inte rätt o vara sjuka. Jag fick ju min vilostund i går och två dagar i rad ska man inte leva lyxliv.  Så jag har varit o storhandlat mat så att kylen o frysen är fulla nu. Sen har jag o kompisen Jennie sorterat bort alla Carmen Lys små kläder. Det blev 3 fulla IKEA kassar. Ja, vad har jag gjort mera då ? Städat, tvättat, lagat mat ...Sa jag att jag var igenomförkyld ?
 Men jag får ju min vila nu och tittar på Familjen annorlunda. Vad jag har det lyxit just nu. 


ps
stackars liten tulle smittar hon mig ska hon få se på sjuk
mannen
JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Krya på dig!

Dockie

sv: det är så trevligt att kolla på :)

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: tack vad snäll du är <3

Em

Men vad jobbigt! Hoppas du snart blir frisk! // När det gäller förra inlägget så kan man faktisk ibland tro att de verkligen har skitit på sig! ;D Men Björn Ferry gjorde det bra här om dagen, det var roligt!



Som sagt, krya på dig!!

Gabriella

jobbigt :(

HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

sv: haha ja det var det verkligen (A) hihi

Dolly

hehe..

annsan_s

All fisk är gott, de var ju synd det! Krya på dig..Kram

daaniela

- hehe, ne det är ju inte enkelt:)

AMANDAWAHLGREN

du me! :)

Britt

Jag har nog lite för mycket manliga hormoner för jag ser på OS och jag blir verkligen dösjuk när jag blir förkyld...nästan döende.

Thakock

Stackare! Mannen får skicka dej på spa så du blir ompysslad o får vila. =)

Frida Stigevik

sv: tkr jag med! ;)