14:E JANUARI

Morgonhälsning från en busig liten prinsessa med extremt tovigt hår.
Hinner inte skriva mera för jag håller på med en överraskning för MANNEN just nu.





Anki

Gomorron i villekulla stugan i Kadri landet



Kram

attis

Hej vännen. Nu är jag tillbaks efter ha bråkat med min dumnacke några dar. Så rackarns söt hon är den lilla prinsessan. Ha det jätte bäst.

Kramen

Martina, hobbyfotograf och mamma

hihi så söt:)



ha en underbar dag:)

Sanna

Hello Kitty, det gillar vi!

Gun

Vilken söt prinsessa! Överraskning? Vad spännande! Får vi se sen?:)

Anonym

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

MyzaaN - Princess Pink

APU är typ samma som Praktik.. :)

ArbetsPlatsförlagdUtbildning står det för :)

så om jag ska läsa typ en kurs som heter Handel & Serivce som är på 100 p läser jag 50 i skolan resten av dom 50 p får man lära sig på APU :)

haha :D <3

simone

Ursöt :D

Malin

Gud vad söt hon är! Visst påminner min lillebror och hon om varandra? :)



Sv: Varsågod, det förtjänar du! :) Du har verkligen en rolig blogg.