15:E JANUARI

God morgon . Vilken underbar dag i dag. Vaknade redan 00:32 efter en lång en timmes sömn för att mata Tessy. Helt underbart vilka snälla barn jag har som inte tycker att jag ska lata mig i sängen. Gick på vågen och såg att jag hade gått ner 100 gramm. Underbart. Nu är det bara resterande 99 kvar. Men nu är jag i alla fall på väg. När jag då hade somnat om väckte mannen mig för hans fingrar fungerade inte o sätta på kaffebryggaren. han har inte riktigt fattat varför han har alla dessa tio fingrar.När jag då läste tidningen upptäkte jag att det är redan FREDAG. Den här dagen blir bara bättre o bättre. Verkligen, nu skojar jag inte, jag låvar den här dagen kommer o bli bättre för vi får besök i dag. Och sen fortsätter jag med mannens överraskning som inte är överraskning längre för han har redan sett den, men han låvade o vara överraskad ändå när jag visar det till honom i kväll. Vill ni också se ?


attis

Morrn,morrn och tack. Ta gärna med dej awarden du oxå. Hoppas du får chans att vila en stund så du orkar med denna fredag.Ha det bäst.

Kramen

My

Okej! :)



Allt bra med dig?

Renee

Visst är det härligt att fredagen bara finns där.

Ha en bra helg.

Neha

Tycker nästan det är galet att det är fredag, veckan har gått så fort.



Åh tack så mycket=)

qb

hehe ja :P

Anki

Min vecka har inte namn på sina dagar de bara flyter fram och försvinner i allafall!



Kram på dej

Fyller mannen år, ja överraskning är inte helt fel

thakock

Vad för överraskning?



Godmorgon du underbara!

Susy

naaw söööt bild:p

N I L M A

Haha snygg bild!

thakock

sv:salvia är en kryddväxt, finns o köpa i de flesta affärer!

Maria - livet i Milano ☆

haha söt :D

Pernilla

OK, du borde se dem för dem är såå bra =) Tycker jag i alla fall!!



Hoppas ni får en bra Fredag!!

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Låter som en bra fredag :P

Gabriella

ja :)

angelica

svar. haha ja man kan ju alltid hoppas =)

Sen har jag märkt att ju mer man sover nu ju tröttare är man:P jag får lära mig att ta en tupplur när lillen sover på dagen, då kanske det blir bättre=)

Miss Dramaqueen

IT'S FRIDAY BABY!!!

DONKEN

jaaa jag vill se :) vafan, sparka gobben i ändan så han lär sig hur kaffe funkar. haha..

sv: jasså du, då kanske vi blir nästa omslagsbrudar i vinter 10-katalogen, hahaa... pöss!

Anonym

Kolla in Heidis nya ansikte!!



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

ABSSOLUTAARNELA

tack :)

va gör du?

Linda - ndaiL

vi använde den första gången nu imorse och det blev jättebra!!

gott med varmt o färskt bröd. sen blir det nog bara bättre o bättre när man lär sig mer :)

luckeboi

Du som följer min blogg. Funderar på att sluta blogga? Vad tycker du om min blogg? Något jag borde skriva mer om? :) Berätta :P

Malin

Haha, fräck bild! :D



Sv. Jag tycker dom påminner om varandra jätte mycket. ;)

Tack igen Kadri! :)

ELLEN - eecederholm.se

ja den var snygg! :)

Gun

Klart vi vill se överraskningen!

gabriella

hahaha

Gabriella

hahaha tack :D

Gabriella

ja :(