16:E JANUARI

God morgon alla snälla . Tack för alla som har röstat på mig hos FAMILJEBLOGGARNA här. Röstningen pågår tills 20 januari. Jag kommer o göra en länk lista som tack med alla som har röstat så säg till att du har gjort det så kan jag länka till dig också. Ni är så snälla mot lilla mig.

 I går hade vi ju gäster och vi hade så roligt. Jag tror inte att jag har skrattat så mycket i hela mitt liv. Jag kommer o berätta mera om det senare i kväll, men just nu blir det frukost och sen ska vi till loppis och sen ska vi fortsätta med det som var menad som mannens överraskning Så tyvär inte mycket bloggande i dag heller. Att ni står ut med mig är ett under.

Så ni undrar vad mannens överraskning är ? Jag ska berätta genast. Alla hus har en skamfläck. Vi har flera. En av de är våran övervåning som har används som förråd i århundrader(läs: 5 år). Allt som ingen ville se och ingen ville använda hade vi tagit dit. Det var massor med saker. mannen o jag hade tänkt att vi skulle ta hjälp o måla det där. Men eftersom det inte blev som det skulle med ytebygget blev det inte av för många anledningar. 
 Ja då tänkte jag att jag skulle fixa det. Hur svårt kan det va ? Lite färg, lite spackel... Jag hade då tänkt att till övervåningen går mannen väl inte så ofta. Vi har ju badrum där, men när tvättar han sig ? En gång i månaden ? En gång i veckan ? Jag borde väl hinna. Jag hade då tömt det av all bryte. Möblerna fick stanna kvar för konstigt nog hade jag inte förvandlats till superman. Jag hade till o med spaklat väggarna när mannen gick till övervåningen för att duscha mitt i veckan. När började han med det ? Vi är väl gifta. Duscha en gång per år borde väl räcka. Så förstörde han hela min överraskning. Han får skylla sig själv för nu får han hjälpa till. Vad ska han göra hela helgen nu ? Måla, måla, måla.. Nu ångrar han sig bittert. Han skulle ha låtit bli o duscha...

HELGENS UNDERHÅLLNING FUL FURU. NÅGON SOM VILL KOMMA O HJÄLPA TILL ?





ps
Måtte det bli måndag. Hon tar död på mig inte en lungn stund är det inte det ena så är det andra är det någon som har valium som jag kan lura i henne så jag kan titta på tv i lungn och ro-
mannen
Josefine- mamma till Olivia

Kul att göra om, om man vet hur man vill ha det vill säga :)

andreakarolina

Självklart har jag röstat på dig som årets mammablogg!!!



Vad duktig du är som startar projekt sådär!



Kramar

froidan

Jo precis, det måsta man!

thakock

Hehe, vad illa att det blev upptäckt!

Hoppas ni får kul o blir nöjda! =D

Haedil *HUMOR BLOGG*

sorry för sent svar! men jag har vart bortrest :))

allt bra? :))

Madelen

ja det var inte så behagligt men bra att vi visste vad de berodde på.



okej ska gå in och kolla

Martina, hobbyfotograf och mamma

va kul att göra om:) va typiskt synd om din karl;P hehe!



hoppas ni får en underbar dag!

Gun

Vilken bra överraskning! Synd att han var tvungen att duscha mitt i veckan så där! Det blir säkert jättefint när det är klart och ni målat över all furu.

Renee

Rätt åt honom, inte duscha så där ofta.

Ellis

BRAAA plåga mannen! :D