19:E JANUARI

God morgon till er. Tisdag i dag och det snöar. Jag vill ha SOMMAR !! Om vi samlar i hop namnunderskrift o skickar in till väderstation tror ni att de skickar lite sommar till oss ? Det gör de ju säkert. Eller hur ? Vem vill vara med ?

 
                               
Sanna

Tack så himla mkt!

thakock

Jag e med!

Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Vad mysigt :)

Det kan jag tänka mig..



Tack så mkt..

thakock

sv: Haha, ja det e illa. Men jag e såå trött på snön! Innan när jag var ute med hundarna så var det ända jag kunde tänka på att jag vill ha sommar.

Diana

Jag är med! Behöver inte värmen men jag vill ha ljuset! Dessutom vankas det flytt i juni så kan vi be om den månaden... Snälla? :)

Tokmorsan.se

Tack :D Jo jag är med på namninsamlingen. Vart ska jag skriva på tihi kram

Qb

hehe ok

froidan

Ja, dom tar upp så onödigt mycket plats ju!

Gun

Jag är med! Men det hjälper nog inte, det brukar inte göra det med namninsamlingar. Fast man ska aldrig ge upp!:)

Renee

Var skriver jag på?

Jessica

Jag är absolut med! Vinter är okej, men inte i 5-6-7 månader! :o