2: A JANUARI

I dag har vi haft en riktigt mys dag och sen har vi varit på loppis så klart och hollit på med massa annat tråkigt som ni inte vill höra om så jag ska gå o lägga mig nu annars är jag helt död i morgon. Bara 4 timmar tills Tessy vaknar och karusellen börjar om igen.....


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
Ellis

Sov sött Kadri!



Har bloggat i 2 år - 50 000 läsare är nog för lite! :D

luckeboi

En liten fråga på min blogg. Vilken är din favoritläsk? :)

vesna.blogg.se

tack söto :)

Emmaa

Ja, :)

Fick du och de i din familj många julklappar? :)

♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Ja det ska man =)

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Ja hihi :)

it's fliz

haha bilden med texten stämmer ju :D

sv; tack så mycket :D

Martina

Rolig bild emd text;P



Hoppas allt är bra!

attis

Gomorron i stugan. Hoppas du fått sova några timmar. Söt snögubbe. Ha det gott.

Kramen

E- Bloggen om mode & skönhet

Tack så hemskt mkt :)

Allt bra idag ? :)

Petter-Nicklas

Vilken klockren bild! Det känns skönt att få lite perspektiv på livet ;)