20 : JANUARI

God morgon. Vilken underbar dag i dag.
I dag kommer barnbidraget och det betyder att man har blivit stenrik över natten. 
I dag är sista dagen o rösta på mig som årets mammablogg HÄR. Ni har väl röstat på mig ? Ni vet att om jag inte vinner kommer jag aldrig mer prata med er.
I dag vaknade jag upp utan känsla i fingrarna. Jag har slipat väggar i går kväll och har förmodligen slipat bort till o med mina fingeravtryck. Dags o råna bank ?
I dag ska jag måla väggar i vår nya sovrum med hjälp av två duktiga målare Jessica(2,5 år) o Tessy(1 år)
I dag ska jag sluta blogga... hahha skojar bara

GOD MORGON alla fina läsare.





ABSSOLUTAARNELA

hur mår du idag? :)

Tokmorsan.se

Ja det är nog så. Söta dina prinsessor är. Kram

Sanna

Sv: Ja, det tycker jag. Den är hemsk, men väldigt bra.

Josefine- mamma till Olivia

Godmorgon på dig med, vilken tur att man har röstat på dig då, så du inte slutar prata med en :)

Fina bilder på tjejerna!