22: A JANUARI

Äntligen FREDAG !! Eller vad säger ni ?
 Mannen får jobba länge idag. Han säger att han måste ju jobba extra för att försörja sin lyxhustru. Jag håller med. Jag är dyr i drift.
 I kväll ska vi ha  en lien filmkväll o bita av en del av filmer han fick som älvpresenter. Det blev ju hela 20 stycken, men först ska vi titta på nya WALLANDER FILMEN- DÖDSÄNGELN. Den är säkert jätte bra, det är ju de alltid. Jag älskar svenska deckare som WALLANDER, BECK, VAN WEETEREN  etc. Vi brukar ju alltid köpa de på DVD för till bio kan vi bara gå max en gång per år för vi har ingen barnvakt. Igenom åren har det blivit kanska många filmer nu. När mannen o jag träffades ägde han 4 dvd filmer och nu har vi gud vet hur nånga. Det är en hel del i alla fall. Men vi älskar o sitta på soffan o mysa o titta på film. Det är våran sätt o ta det lugnt o mysa här hemma. Speciellt på vinter för vi är inga vintermänniskor. Helst skulle jag krypa i säng, tra täcket över huvudfet, somna och inte vakna upp innan aprill-maj. Det våre livet det...

DONKEN

jaaa, vad skönt det viore, att leva som en björn... :P

SV: taack :D ett rum i taget. nästa projekt blir tv-rummet... det går nog relativt fort tror jag, ska baaara, en jävla massa. rensa lite i papper och skrivbordslådor, sen klart. haha.. pepparpeppar...! pöss

Emma

Härlig blogg du har :) Gillar designen!

Qb

tackar :)

sanne-madeleine

SV: okej det låter kul :) kram

thakock

Ha så trevligt med filmerna! =D



sv: Haha, nej den morrar på mej! =O

- YE HELLU!

- yeaaah äntligen fredag ;d

mina

Skönt att vara lyx kvinna som går hemma & manen jobbar..hihih..Känner igen det..:) Ha nu en skön helg med massa mys i kväll..

Jacqueline /en av de från moiettu

Hejhej! Vad ska du göra i helgen? :)

Linda - ndaiL

Den skuklle jag vilja se!!