23:E JANUARI

God morgon. Dagen har börjat bra. Vaknade bredvid ett grönt monster. Vad heter såna  ? UFO ? Jag säger bara lämna barnen 5 sekunder med mannen och de förvandlas till små gröna varelser. Jag somnade ju innan Jessica i går och mannen var barnvakt. En grön dushpenna + Jessica = ett grönt UFO.
 På tal om mannen. Han hoppade upp o ner i hallen nu på morgonen. Jag ville ju inte fråga vad han höll på med för man vill ju inte fråga galna människor,men jag var ju nyfiken. Han lagade tydligen huset på detta sätt. Huset ? Det är ett RUCKEL !!!

Men nu är det lördag och det betyder LOPPIS !!!  Vi hörs i kväll. Ja om jag lever fortfarande...


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
Friends18.com Picture Comments



ps
dushpenna????????????????? Vad är det snälla läsare kan ni hjälpa mig.
mannen
PRECIOSO - BLOGGEN SOM FASTNAR

Hur mår du idag då?=) vad händer idag?

PRECIOSO - BLOGGEN SOM FASTNAR!

duschpenna??



Okej, ja juste gubben ja. Dom är ju som ett halv barn ;) HAHA

Angelica - fyrbarnsmamman

jag jobbar som städerska men har fått gå tillbaka på en tjänst som gör att jag jobbar 6 timmar i en cafeteria och 2 timmar städning :)

GÖZDE;

Aaa! Och tio kronor är inte så mycket heller !

Anki

Gomorron och hoppas du hittar mycket grejer på loppis



Kram

janine

va så lite =)

händer det nåt skoj idag ?

kram

Gabriella

ja :)

susy

jaaa det tycker jag med! Taggad till tusen!

Kram

JenU ★

Fin blogg!

Allt bra med dej idag?

Kram

Ellis

HAHAHAHAHAHA tom JAG fattade att de var en TUSCHPENNA!