25:E JANUARI

SKRÄCKENS DAG är här !!! Jag skulle kunna säga god morgon till er, men det går inte. Jag är för rädd.
Har fått föräldrapenning i dag. Hela 2750 kronor. Vet inte vad jag ska göra med den enorma summan. Tror ni att GM skulle acceptera mig som SAAB köpare ?
Jag ska hugga av mitt eget huvud o servera den till er på en silverbricka. Ja, jag har inte hunnit med kommentarer igen och inte många blogginlägg har det blivit heller. Jag skulle kunna säga att jag ska förbättra mig.Men dagen lovar inte gott.
Har vaknat i dag bredvid en UFO igen. Jag tror att det är dags o byta barnvakt.
Och sen dagens SKRÄCK då. TANDLÄKARE !!!!! Jag hatar, hatar, HAAAATAR tandläkare. Skulle inte ens önska en sån straff till min värsta fiende.
Men först är det tid på BVC, lilla buddha ska mätar o vägas och få en spruta. Sen jobb, sen TANDLÄKARE och sen kommer våran kompis Veronica över. Mitt i allt får jag hinna o slipa gålvet o kanske måla den, handla mat, om jag har tur hinner jag andas och om jag har riktigt tur hinner jag äta lunch. 
 
Men NU äter vi klart frukosten.

UPPTATERING: Jahah. Nu har de ringt från BVC att våran tid har blivit avbokad för sköterskan har blivit sjuk. Jag som har tvättat ansiktet, tagit på mig finkläderna och stressat så. Allt i onödan..



Västkust Mamman - Gravid!

Men vilken enorm summa du fick! :) Hehe ! FSK är generösa menar ja ;) haha

Thakock

Stackare! Inte kul med tandläkaren!

Josefine- mamma till Olivia

usch ja, påminner mig om att jag behöver boka tid till tandläkaren. Var längesedan man var där. Min vårdcentral stängdes ner så jag har säkert fallit ur systemet o allt..

Erica

Hihi va söta dom är! Va stor lilla Tessy har blivit! =D

Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

nnaw så söta :)

Ha en fin kväll

Kram

Ellis

Haha gud vad söt Tessy Ly är, ser ut som om Jessie ligger bakom allt! :O



Har du skrivit någon fortsättning på ditt liv som jag missat?



Juste en sak till, hur gick det med nya skolan för din dotter? Är de bra där? Trivs hon?