27:E JANUARI

Redan onsdag ? Den här veckan har gått otroligt snabbt.
I går målade jag klart sovrumsgålvet och i dag ska jag göra allt det där tråkiga, måla vart man har missat, torka bort färg vart den inte ska vara och städa undan alla dessa burkar o penslar Hoppas vi får flytta upp på lördag. Vet bara inte hur vi ska få upp sängen. Både jag o mannen kommer o bryta ryggen. Men det blir säkert bra till slut. Sämre än det var innan kan det knappast bli. Ni vill väl se bilder också eller hur ?
  Har haft ont i min ny rotfylld tand. Borde det inte göra ont när alla nerverna är uttagna ? Smärtan väckte mig flera gången i natt. Men det kanske går över.
 Ska försöka o lägga upp resten av inköp i dag. Jag ligger lite(läs 4 veckor )efter.
 Nu blir det kaffe och sen ska jag väcka alla barn. Ni får ha det så bra i dag. Och bara positiva tankar ni vet. Tänk på  er höga lön ni kommer o förtjäna . Ja, ni som jobbar så klart. Jag, lyxhustru får tänka på min höga mammapeng på 2750 kr. Tur att man har en man till slav som kan försörja mig.




Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
Friends18.com Picture Comments
Qb

ne ingenbting vaknade nyss, sj då?

Victoria ♥

vilken söt bloggdesign! :D

Gabriella

som fan

Ellis

ta ipren mot det? ipren hjälper allt! :D