29:E JANUARI

God morgon till er. Sovit gott ? Det har jag gjort. Länge o väl med en kissblöja rätt i nyllet.
Men nu är det FREDAG och  dags för fredagsmys o terrorisera mannen med alla dessa kärleksfilmer jag har köpt.
 Men först ska jag städa ut all slipdamm o göra färdigt för inflyttningen. Tar några kort till er nyfikna läsare.
På tal om läsare. Nu funkar statistiken igen och enligt det hade jag inga läsare alls i går. INTE ETT ENDA !! Undrar vem som har lämnat kommentarer ? Jag har tydligen haft fullt upp i går.
 Nu blir det FRUKOST, kaffe och 2 kilo apelsiner.
 

GÅRDAGENS APPELSINFÖRBRYKNING




Linda - ndaiL

Gott med apelsin!

Malle - Hockeyfru

hahaha ja med förmodligen :D hihihi kissblöja, inte alla som har den ansiktsbehandling :D

Thakock

Apelsinmissbrukare e du! ;P

Gun

Hahaha, nu måste jag kolla min statistik. Gott med apelsin! Godmorgon!:)

Förvirrade Morsan

risken finns att du gått och blivit apelsinberoende ;)

Britt

Märkligt att 0 besökare lämnat så många kommentarer!

Josefine- mamma till Olivia

men vad apelsiner du äter :) Det är gott men nu senast åkte jag på torra smaklösa.. då får det vara..