30:E JANUARI

God morgon. I dag ska vi flytta. Det kommer o ta hela dagen så datatiden är ytterst begränsad i dag.Jag kanske kan ta datorn med mig till toaletten o gömma mig om jag har tur, men mannen vaktar mig med falköga och ropar redan att han har inte hela dagen. Jag får nog sluta o blogga nu...
 För övrigt är det en mycket jobbig dag i dag. Mina händerna kallsvettas, jag har hjärtklappning och panikångesten är nära nu.  Jag missar LOPPIS idag. Förstår ni ? Livet är nästan slut. Nej den är slut.
 NEJ nu ropar mannen igen...

________________
Ni som var oroliga för min APELSINMISSBRUK behöver inte vara det längre. Jag har börjat trappa ner nu så till sommaren är jag APELSINFRI. Jag låvar.

My

Det var faktiskt kul att testa på :)

Ha en trevlig lördag!

Gabriella

hihi ja :D

Carolina

Godmorgon! Jag tänkte tipsa om en tävling som jag lägger upp på bloggen under dagen. Det är en sponsrad tävling från ett företag med ett bra pris som passar lika bra för killar och tjejer och vilka intressen man än har! Håll utkik och delta du med ♥ ♥ ♥

Thakock

Hahhaaha, till sommaren blir det väl jordgubbsmissbruk! ;D

Gun

Jag blir dålig i magen av en halv apelsin.Men vill man gå ner i vikt så..

susy

jaa hon/han är gullig, vet inte om det är tjej eller kille :P

ååh apelsiner är så jäkla gott, men i Spanien är dom 1000 gånger godare!!