31:A JANUARI

God morgon. Sista dan på den kalla månaden. Börjar helvetet ta slut nu ? Försvinner snön imorgon ? Tänk o vakna i morgon och all snö är borta och vi kan se ut igenom fönstrena igen. Drömma kan man ju.
 Drömma gjorde jag också i vår nya sovrum i natt. Så skönt det var. En fin ansiktsbehandling med kisseblöjan fick man som vanligt och mannen invigde rummet med en fis. Ja, vissa saker förändras aldrig. 
 I dag ska vi fira. Jag ska baka bullar, mannen ska åka skidor och barnen ska rita på väggarna. Livet kan inte bli bättre än så...
 




ps
det var INTE jag som fes
mannen
Jessica

Låter härligt! :D



Nu är det bara en 5 dagar kvar tills det är helg igen. Jag längtar! :P

Thakock

Som det snöar här så tror jag inte det försvinner till imorgon. =/

Gabriella

ja de kommer upp bilder lite senare :)

Ellis

HAHAHA fis och män HÖR SÅ IHOP! hahahahaa :D:D



Är ansiktsmasken bra? Rengör den porer på djupet? :P

Malin

Sv: Haha, jo, det börjar bli en hel del :)



Ja, man kan ha högt blodvärde om man är "uttorkad", eller har druckit/ätit dåligt. Jag trodde som sagt jag hade lågt blodvärde (hb), men det visade sig vara högt. Jag hade känt mig trött länge..

Isabel

Det skulle inte förvåna mig ifall snön ligger kvar till april :S

attis

Hallojsan. Här brukar oxå sovrummet invigas med fisar av mannen. Kanske skulle korka igen medans han sover. Hoppas du haft en bra helg.

Kramelikram

LIENE

Önskar också att man kunde vakna imorgon och det fanns ingen snö:)

Blondiie was here=)

Låter som en vanlig dag! men bättre snön än slask =)