3:E JANUARI

Mannen har blivit allvarligt sjuk. Det är något slags smitta som har spridit sig otroligt snabbt i hans tomma hjärna. Jag tror hela Sverige har stannat och välden har börjat o gå under.
Det har hänt något som har aldrig hänt förut. Jag vet inte vad som har tagit fram denna ovanliga händelse, men det har hänt. Först trodde jag att mannen går i sömnen eller att det är första aprill, men han menade det på allvar. Hör nu alla. Min egen man, ja den jag är gift med, har i dag städat vår badrum alldeles själv. Ja, jag vet . Helt otroligt, men sant. Jag låvar. han har gått på sina knän och städat varje minsta hål i hela badrummet och hela bastun. Han har varit så otroligt duktig. jag tror att han kan få sova inomhus i dag.
 Vi andra latmaskar busade hela dagen. Jag älskar o vara lyxhustru.













ABSSOLUTAARNELA

jaa! :D hon är bäst!

Erika

sv: hehe okej ^^

thakock

Haha, helt otroligt ju! Det kanske finns hopp för våra män ;D

JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja, jag också! Gärna nu också ;D

Åh så söta bilder :)

Jenny

Hihih oj , härligt med att ha de fräsch i badrummet :D Bra början på det nya året! Kram Jenny

Gun

Oj! Va! Det är ju helt otroligt! Är han sjuk? Nej, då hade han legat och gnällt. Det var bra gjort:D

hedvig

Sv: haha ja, mysiga bilder;)

annsan_s

De förstår jag! Han kommer inte ostraffat undan.



Se länken!

http://www.suzuki-chopper.se/smf/index.php?action=printpage;topic=4748.0



Förvirrade Morsan

sv; tack=) nej, det är jag ju inte... men det känns så när man inte riktigt orkar med ;)

Bitterfittan

din karl är duktig ;) allt bra med er ikväll?

sabina

hahaah härliga bilder :)

Jessica

Finfina bilder! Och ser jag inte fel så är Jessica och Tessy ganska lika :)

Josefine- mamma till Olivia

Härligt att få busa med döttrarna medan mannen tar hand om städningen.

Underbart att ha syskon, det hoppas jag Olivia får i framtiden, minst ett till barn vill jag ha :)



Hoppas ni får en underbar vecka :)

Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Gott nytt på er med i efterskott :D

Beautyboxen - skönhet, mode, inspiration

sv. tack ska du ha :)



gillar den fjärde bilden på dina ungar. :) Tänk när man själv får såna underbaringar <3 du är en lyckost!



kram

linn

K

Haha ajdå, hur kommer det sig? Sjuka eller bara trötta allihopa?



Det är det som är poängen, jag har inget lov =P Det har man för det mesta inte från Universitetet, bara lektionsfri tid men med en massa uppgifter att göra. Men ska inte klaga, man får ju CSN över jul med så det ska väl inte vara någon semester =S