4:E JANUARI

God morgon till er. Måndag i dag och livet blir någorlunda normalt igen nu efter jul o nyår. De flesta företag börjar fungera som vanligt och mannen har gått till jobbet i gen. Jag hade ju tänkt o utnytja hans sjukdomstillstånd o få honom o städa köket, men nu får  jag städa själv.
 Carmen Ly har ledigt hela veckan från skolan och det ska bli så skönt.  Vi ska pyssla massor, förmodligen åka till lek o bus landet och på fredag kommer vår lossas son på besök. Kan livet bli bättre ? Ja, det kan det. Vi har så goda nyheter, men det håller jag till mig själv några dagar till.
 Nu blir det frukost och sen ska vi hitta på massa bus och vända huset upp o ner.


thakock

Godmorgon!



Vad är det för spännande du håller hemligt? =D



sv: ja, men jag var för lat för att göra det igår. Jag fryser in det i skålar så det blir stora klumpar av allt. Tar så lång tid då! =P

N I L M A

skönt på ett sätt att det går tillbaka till det "normala"..



sv: ja fast frågan är om jag kan träna så mycket eftersom jag fortfarande är sjuk..

elinn

Jadå jag har sovit gott, har du? :)

luckeboi

sv; Okej, jag lägger till dig med :)

luckeboi

sv; Okej, jag lägger till dig med :)

Malle - Hockeyfru

hihi åh va härlligt! nu blev ja nyfiken ju hihi

(¯`¬•» ★ B E L L S★

taaaaack

vad gör du dÅ?

♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

den var spännade.

Sebbe

sv: håller med =)

kramar!