6 TIMMAR 30 MINUTER OCH 28 SEKUNDER UTAN BARN

Jag är barntokig. Jag måste ha mina barn nära mig konstant annars oroar jag mig. Det är inte många gånger  jag har varit borta från de. Tessy har varit borta från mig bara 3 timmar under hela sitt liv. Ja, jag vet jag är hopplös.
 Så nu när min mamma var här gick jag o mannen på bio o middag på annandagen. Vi tittade på nya Sallander filmen och åt på La Pampa.
 Jag tvingade mannen o ringa hem varannan timme och frågade honom konstant om han trodde barnen hade det bra. Han retade ju mig och sa att min mamma hade ätit upp barnen och att Carmen Ly hade brutit benet. Vad bra att han kunde roa sig på min bekostnad .
 Vi åkte hemifrån alladeles för tidigt så vi kunde ta en kopp kaffe innan filmen. Jag ville ha en muffins med , men mannen vägrade o köpa en.

 HÄR RETAR HAN MIG OCH SÄGER ATT UFO HAR TAGIT BARNEN..



VI HADE KLÄTT UPP OSS. JAG HADE TILL O MED STRUMPBYXORNA PÅ. SENAST JAG HADE KLÄNNING O STRUMPBYXOR VAR NÄR VI GIFTE OSS.



MANNEN FÖRSöKER O LÄSA PÅ BILJETTEN, MEN GAMLA GUBBEN SER JU INTE UTAN GLASÖGON



EFTERSOM VI INTE KAN KLOCKAN HADE VI  ALLDELES FÖR MYCKET TID INNAN FILMEN BÖRJADE OCH JAG TÄNKTE ATT EN PROMENAD I -20 GRADERS KYLA LÄT SOM EN BRA I DEE





EFTER FILMEN ÅKTE VI TILL LA PAMPA OCH BESTÄLLDE MASSA MAT



MANNEN VÄNTAR OTÅLIGT TILLS HAN MAT KOMMER



HAN HAR KOMMIT TILL HIMLEN...



MÄTTA O GLADA FICK MAN BETALA BORT HALVA ÅRSLÖN OCH SEN BUKSERA VARANDRA TILL BILEN. VI RINGDE HEM BARA EN GÅNG OCH JAG FRÅGADE MANNEN BARA 5 GÅNGER OM HAN TRODDE ATT BARNEN LEVDE FORTFARANDE

PÅ VÄGEN HEM FICK MAN TANKA.
MANNEN KLAGADE ÖVER JÄMSTÄLLHET OCH JAG TYCKTE DET VAR JU JÄMSTÄLLT O BRA. HAN TANKAR UTE I KYLAN OCH JAG SITTER O VÄRMER MIG I BILEN.





NÄR VI KOM HEM TILL SLUT 6 TIMMAR, 30 MINUTER OCH 28 SEKUNDER SENARE VÄNTADE ALLA BARN UPPE OCH JAG FICK ÄNTLIGEN KRAMA DE. DÖDSTRÖTT O GLAD O VARA HEMMA SOMNADE JAG DIREKT PÅ SOFFAN MED KLÄDERNA PÅ.

Så nu har jag äntligen berättar när vi var på bio och visat alldeles för många bilder på mig själv.
Em

Hahaha! Typisk mamma! Men vad roligt att se mer foton på dig, jag vill ha mer sånt! Det är roligt när man ser den som bloggar! Dessutom är du vacker också! Roligt skriver du också! Mer mer mer!!!

Jenny

Hahaha blicken vid köttbiten var helt oslagbar:P Ni är så roliga, full av humor hela tiden :)

Emelie

Sv: tack ! Jag känner mig redan bättre :)

Åh ! Det ser ut som en jätte mysig dag detdär !

Kram

roos

sv: haha ja verkligen!!! :)



delta i min tävling? :) du hittar tävlingen under fliken "tävlingar"

Anki

Det var väl i allafall härligt för er att få komma ifrån lite!!



Kram

Gun

Vad roligt att ni kom iväg själva några timmar, men typiskt att inte kunna slappna av och att bara tänka på barnen hela tiden. Ni är jättefina på bilderna. Du är otroligt vacker:)

Ellis

Vad härligt!! :D:D:D Hoppas ni hade det kul trots att du oroade dig hela tiden!



Mer Kadri åt folket!



Röker du ? Såg ut som de på helkropps bilden..? eller du kanske för annat till munnen?

Jessica

Sv: Egentligen kan jag nog sova hur länge som helst, men någon måtta får det ju vara. Klockan 7 på morgonen går jag och lägger mig typ :)



Ingen orsak för rösten :)

Isabel

Så fin du är! Jag ville bara säga god fortsättning och att jag nu äntligen fått lite struktur och ordning på min vardag så jag kan börja uppdatera mitt liv och följa andras igen.

Bitterfittan

åh ni ser ut att ha haft det mysigt (:

LIENE

sv: Tack så mycket för gratulationen:D

godnatt

annsan_s

Godmorgon! Tack, visst är dom fina! Jättebra

att åker fast. Fina bilder! Kram

thakock

Oj, vad roligt att ni fick tid för er själva! =D



Fina bilder! Du är såå söt!



Godmorgon!

Josefine- mamma till Olivia

Kul att komma iväg bara ni två, kul att se bilder på dig :)



Se den dagen vi lämnar bort Olivia till barnvakt, då vill jag ut på resturang med älskling :)